May 5, 2009

.::JANGAN DICABAR::.

weh...new post ni, aku wt sbb si minah PAEI...
die brani mncabar aku....
sblom tu, die ade cakap...
die serius minat kt mamat ni yg lebih dikenali dgn nama samaran die kt UMP, "TOYOL"....
punye la die crite kt aku kn, yg die mmg minat sgt2...
die kate, die nk jadikan mamat ni pakwe die...
pergh...
aku ingtkn die men2 je...
skali btol2 die kate, yg die minat kt mamat ni....
btol ke ek???

kepada rakan2 ku skalian....
cerita ni ade lah cerita yg benar...
ade kaitan antara yg idop mau pun yg sudah meningglkn UMP....

aku maukn pndpt korang sume....
berdasarkn pemerhatian korg la an, btol x perkara ni berlaku...???

kepada si empunye diri, tlg la....
branikn diri untuk berkata yg benar2....
tiada yg benar melainkn yg benar2 blaka....

ape kejadahnye kalo nk selindung....
gunung dikejar x kn lari...
gunung daik bercabang tige....

erk...???ape aku merepek ni....
da la....korang kua kan PENDAPAT korg sume k???

p/s : nasib bek aku xde gambo diorg....

30 comments:

  1. BABI!!!!!!!!!!!!!!!!
    siot nyer azri
    wei!!!!!!!!!!!!!!!!!
    brani ko wat entry camnih
    syiallllll
    malu aku dowh

    kepada pembaca2:
    semua ini adalah karut semata2
    azri baru pas mkn antibiotik
    sbb tu otak die mereng sket ;p
    hahahaha..

    ReplyDelete
  2. tgk tu....
    aku x ckp ape2 lg...
    die da mengamuk x tentu pasal...

    paei:
    bersabarlah...
    dugaan seperti ini pasti bakal menjelme....

    ReplyDelete
  3. azri!!!!!!!!!!!!!!
    ape kebongoknye ko nih!!!!!!!!!
    wei
    ko mmg nak kena la

    ReplyDelete
  4. ltak gmbr bru real. paei ? toyol ? sape ? x kenal ? :)

    ReplyDelete
  5. ok2...
    nnti aku ade gmbo diorg, aku taruk k??

    ReplyDelete
  6. mne ade...
    ni kn permintaan drpd peminat2...
    hahahahaha...

    ReplyDelete
  7. atas permintaan pae... ku jenguk jgk entry nieh... sabo ye pae~

    ReplyDelete
  8. he3..
    aku setuju ngan ko azri..
    paie..
    ayooo...
    turn ko lak kene..
    hahhaha...

    ReplyDelete
  9. cececece aeng....
    aku ni mangsa keadaan jer
    ko la yang ngan anep ;p
    kekekeke

    nisah, seb bek ko ada
    leh ngadu nasib
    hahaha

    ReplyDelete
  10. kepada rakan2 ku skalian....
    cerita ni ade lah cerita yg benar...
    ade kaitan antara yg idop mau pun yg sudah meningglkn UMP....

    erm.... pae..
    anep mne?? xkn anep x tau kewujudan entry ni?
    ke sebok ngan gee gee dier tuh?

    ReplyDelete
  11. Bahaya tol Paparazi UMP nie.. sian ko eks dak busyuk.. tapi pepe pon padan muke hahaha

    aku joint geng paparazi.. :D

    ReplyDelete
  12. ~azRi mmg sgt sengal...kesengalan nye tserlah...hahaha...jgn mare...

    ReplyDelete
  13. ala korang nie xtau lagi ke?
    dah 4kali aku clash ngan paie tu..
    paie jgn malu2 bt pngakuan.. :p
    aku clash sbb paie nie maenkan perasaan aku.

    p/s: paie ade orang laen dah skrg.. antara daus n azri. aku xsure mane satu. (n_n)

    chayok2 azri!

    ReplyDelete
  14. anep
    ko ni mmg la...!!!!
    aku syg kat ko sorang jelah
    ahahahaha

    azri ngan daus tu bodyguard aku jerk ;p
    wakakaka

    ReplyDelete
  15. akhirnye...pengakuan pn da terlerai...
    anep = toyol = dynoboyz
    paei = dak busyuk yang gler coklat
    hurm....aku hanye mengeluarkan kenyataan ni je...
    pengakuan pn da dibuat oleh anep sndiri...
    maceh ye sume...

    ReplyDelete
  16. woooo..........

    aallllaaaahhhhh...lmbt lah plk...
    tp mmng dh lm kn yg anep ngn paiee ada affair.....
    eemmm........
    paiee nsbb lahh koo.....
    hehhehheeeee........
    paper pn jgnlah asyik putus smbng blk jerrr.....
    biarlah lm cikit.....

    ReplyDelete
  17. tu la pasal...
    sian anep...
    smpai ati ko wt anep mcm tu...
    da la die kwn bek aku...
    paling lame pn bg la seminggu due ke...
    (^_^)

    ReplyDelete
  18. anep yg minx clash..
    aku taknak...
    tp terpaksa lepaskan
    anep kan buaya darat ;p
    hehehehe

    ReplyDelete
  19. alaaa...
    aku rase 2 2 buaye la...
    hahahahhahaa.... ;p

    ReplyDelete
  20. salah cara ko ni azri.... ;p
    kekekeke
    ape plak aku buaya
    hahaha
    aku kan toyol (engkau yg ckp kan) ;p

    ReplyDelete
  21. ape korang mengarut nie... aku ade sunny (gee gee gee).

    ReplyDelete
  22. eh...
    btol jgk an...
    laki da toyol...
    mesti la paei pn toyol jgk...
    pastu, ank toyol btol2...
    wakakakaka...

    ReplyDelete
  23. hahahha...
    relex la anep...
    jgn la mrh2...
    hahahaha...

    ReplyDelete