Apr 12, 2010

.::MENGENANGKAN KISAH LAMA::.

tajok x leh blah an...hahaha...tetibe je aku teringt kt friendster aku...dulu luahan perasaan aku kt friendster sblom ade nye blog nih...mcm2 cite kt fs tu...kalo sape2 yg rase nk rujuk post blog kt fs aku ni la alamatnye....http://stevie-azri08.blog.friendster.com

banyak gak cite kt sane tuh...da bertahun2 da...kenangn sume tuh...hahaha...ntah la...tetibe emo...da lame da aku x menitiskan air mate nih...kerana perempuan, aku menitiskan air mate nih...dlm segagah2 aku ni,ade jgk yg lemah lembut dlm diri aku ni (wahaaha...ayat x boleh blah lg kn....)

makin ku taip gune keyboard usang aku ni, makin sedey lak...aku tahan beb...nmpk roomate aku ni agak memalukan jgk la utk diri ku ini...hahaha...chill dude....aku ni lelaki...kene tabah menghadapi sgala kenyataan...

ok la...takat ni je cite aku....aku mls nk taip panjang2(sedey pn ade jgk....)hahahaha....k la...jumpe post yg akn dtg....daaaa~~~

No comments:

Post a Comment