Oct 19, 2010

.::KENAPA YE???::.

KENAPA dengan saya ni ye??

KENAPA saya jadi macam ni ye??

KENAPA saya tak boleh nak wat keje ye??

KENAPA saya boleh gagal ye??

KENAPA saya tak boleh siapkan projek ni ye??

KENAPA saya tak boleh lawan ye??

KENAPA saya tak dapat nak kawal diri ni ye??

KENAPA saya tak ada semangat yang baru ye??

KENAPA saya tak boleh nak lupekan ye??

KENAPA die senang sangat lupekan ye??

KENAPA saya tak boleh lupekan ye??

KENAPA saya tak boleh buat mcm die ye??

KENAPA saya tak boleh senang-senang lupekan die macam die lupekan saya ye??

KENAPA ada sikap setia dalam diri saya ni ye??


KENAPA saya tak diberikan semangat yang baru ye??

KENAPA saya tersekse ye??



KENAPA saya kata saya redha tapi hakikatnye saya x ye??

KENAPA saya rase mcm saya melawan takdir ye??






KENAPA YE??????????????????????????????????????????

No comments:

Post a Comment