Feb 26, 2011

.::HATI DA SEMAKIN TENANG::.

alhamdulillah. bersyukur ke hadrat Illahi, kerana dengan limpah kurnian Nya dapat la aku menaip post yang terbaru malam nih. hisyyyy. merepek je keje nye. hehehe. ok2. da tak merepek2 lagi da. be a stronmg man. jangan jadi macam dulu, lemah longlai. hahahaha. (tak de kaitan)...

ok lah. bende yang lepas tu lepas je la. jadikan pengajaran. alhamdulillah. aku semakin matang dalam membuat kerja. walaupun umor da lepas 24 nih. cewah. patutnye mase umo 20 atau 21 da semakin matang. ape da. banyak mende yang aku belajar dari cerita dan kesah-kesah dulu. mungkin betol, sekiranya ade jodoh, tak kemana. tapi tak de jodoh, nak wat macam mana. memang bukan rezeki kita kan? hehehehe...

mesti penyokong REDS pelik kan ngan ayat-ayat di atas tu? hehehe... sebenarnya memang ade kaitan ngan kesah THE REDS ni. aku tengok, permainan LUCAS semakin matang. umo die pun same je ngn aku. bangge siot. tapi kene keep hard work lagi. jangan cepat berputus asa. macam ANDY CARROLL, die lebih cepat sembuh dari yang dijangka kan. tak sabar beb nak tgk dia main n bergabong tenaga dengan LUIS SUAREZ.

pasal jodoh plak, mmg jodoh TO#$@S ngan LIVERPOOL tak lama. takat 3 tahun je. takpe la. nak wat macam mana. kite pun da ucap selamat berambos dari idop aku. eh... silap... dari semua penyokong setia THE REDS. memang dulu jatuh, naik, turun, tenggelam nye mamat tuh, penyokong-penyokong THE REDS always berada untuk support dia. tapi dia da kecewakan. memang terguris hati ni sangat-sangat. kecewa yang mendadak. sakit bai... aku dapat rasakan orang yang setia bila di dumb kan. eh... ape la aku merepek nih. maksud aku, bile penyokong setia di abaikan oleh penyangak macam TO#$@S tuh. so sekarang hati aku da mula tenang. sebab tu aku bersyukur sangat-sangat. perumpamaan seperti LELAKI BAIK UNTUK PEREMPUAN BAIK, LELAKI JAHAT UNTUK PEREMPUAN JAHAT. so... maknenye, TO#$@S tu da g tempat yang jahat. maklumla, janji-janji dulu tak ditunaikan. dah la. malas nak merepek lagi dan malas nak ungkit lagi. cukup la peristiwa yang menyakitkan hati aku sehinggakan aku nak buat test pun boleh terganggu. ^__^

fuuuuhhh~~~ayat memang nak supperb je...hahaha..dah2.. cukup la takat ni aku merepek. moga kita berjumpa lagi pada masa yang akan datang. InsyaAllah. bawah ni aku ada sediakan jadual untuk next game pada EUROPA LEAGUE.



p/s : moga ko berbahagia dengan orang yang lebih menyayangi ko lebih lagi. nak tumpang gembira ke? TO#$@S kan... wat pe... banyak yang buat menyakitkan hati dari yang menyedapkan hati. baru tersedar rupenye. ^__^

No comments:

Post a Comment