Feb 25, 2011

.::MEMANG TAK LEH NAK KATE APE LA::.

hurmmm... permainan yang sangat-sangat menakutkan aku... tak pernah begitu banyak perkataan-perkataan yang tidak enak didengari oleh semua orang keluar dari mulut aku pagi nih... mane tidak nye, mamat si lemah longalai DAVID BONGOG wat aku tak sedap mulut je... haizz... lagi sekor, POKSEN... nasib bek la ko dikeluarkan awal... kalo tak, memang tak de score la sampai ke hujung perlawanan... silap-silap, kite yang dibocorkan... tolongla... bile da bagi peluang main kat padang tu, orang semua da percaya kat ko... main la betol-betol... jangan main main-main (haaa...pahamkan sendiri ayat tu ye...)... ntah la... tak tau la aku nak cakap pe lagi... aku rase, semua penyokong REDS da naik muak dengan gaye 2 ketol ni main... cukup la untuk perlawanan malam ni... pas ni, CARROLL ngan GERRARD da kembali pulih, jangan harap la korang nak main lagi... boleh berambus dari ANFIELD kalo tak ada semangat juang bermain macam JOE COLE n KUYT...

yang membimbangkan aku jugak adalah tahap kecederaan yang dialami oleh AGGER...macam teruk je... baru baik, da injured balik...aiseh... risau beb... risau sangat-sangat nih... antara player yang paling perform kat tengah padang selain dari COLE, KUYT ngan MEIRELES... harap-harap ko punye kecederaan tak teruk la ye AGGER... ko kalo bab-bab injured ni memang tak leh kejap-kejap... mesti nak lame-lame... huhuhuhu...

ok la... cukup la takat ni aku mencarot... eh... membebel... penat, sakit dada, sakit badan, sakit mulut aku tengok match tadi... tapi, apa-apa hal WALK ON REDS!!! YNWA!!!

.:: ni statistik match tadi... banyak shoot dari BO-NGOG ::.

4 comments:

  1. kalau tak salah aku ada 3 atau 4 peluang sepatutnya ngog score.... sialan! tumpul nak mampos mamat sekor ni jual kat west ham lagi baguih hehehe

    ReplyDelete
  2. NGOG OH NGOG..kalau Suarez yg main pg tadi...hmmm 4,5 gol senang2..huuu

    ReplyDelete
  3. tu la pasal... memang berterabur da bg peluang kat BO-NGOG tuh...

    ReplyDelete
  4. bro... nasib bek la SUAREZ tk pat men... huhuhu...

    ReplyDelete