Feb 21, 2011

.::KUYT OH KUYT::.

DIRK KUYT telah memberitahu bahawa keinginannya untuk melanjutkan tinggal di LIVERPOOL akan dilanjutkan.

Penyerang Belanda atau lebih dikenali dengan MR.ENERGIZER telah menjelaskan bahawa dia boleh melihat masa depannya di MERSEYSIDE dan sangat-sangat seronok dengan kemajuan yang telah dibuat di bawah Pengurus, KING KENNY.

.:: hehehe...aku tak macam t@#%^s laa ::.

KUYT berkata: "Kontrak saya mempunyai satu musim lagi untuk tamat selepas ini tetapi apa-apa hal boleh terjadi. Kami telah mempunyai beberapa perbincangan dan saya hanya boleh mengatakan terlihat positif ."

"Saya merasakan berada di rumah di LIVERPOOL ini dan saya tidak mahu pergi dari sini."

.:: nak charge battery jap ::.

"Ianya adalah menjadi saat-saat yang sukar bagi semua orang di kelab ini dengan banyak perubahan yang telah berlaku sejak musim panas lalu tetapi sekarang saya dapat merasakan sesuatu yang baik berlaku - saya merasakan LIVERPOOL sedang dalam perjalanan untuk kembali kepada kejayaan."

YNWA!!!

.:: aksi bersama LUIS SUAREZ ::.

2 comments:

  1. decent player but getting older and older..Liverpool need young and hunger player with high ability..Arda Turan and Eden Hazard are perfect choice to replace this flying dutchman..

    ReplyDelete
  2. yup~~~thats right!!!i prefer Arda Turan!!!

    ReplyDelete